1. HABERLER

  2. DÜNYA

  3. Türkiye’ye böyle saldıracaklar! Milyonlarca dolar yatırım yaptılar
Türkiye’ye böyle saldıracaklar! Milyonlarca dolar yatırım yaptılar

Türkiye’ye böyle saldıracaklar! Milyonlarca dolar yatırım yaptılar

Türkiye’ye uluslararası arenada diz çöktüremeyen Haçlı ve Siyonistler ile Arap kuklaları, şimdi de milyonlarca dolar yatırım yaparak başarısız medya projeleri üzerinden Türkiye’ye saldırıyorlar.

A+A-

Türkiye ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan karşıtı, Haçlı ve Siyonistler ile Arap kuklaları, şimdi de milyonlarca dolar yatırım yaparak medya üzerinden Türkiye’ye saldırıyorlar. Erdoğan yönetimine karşı yıpratma ve yalan haberle fitne çıkarma peşindeki batılılar, bağımsız olarak yürüttükleri çalışmalarını daha da ileriye taşımak ve kaos çıkarmak için güç birliğine gidiyor.

Bir süredir Türkiye karşıtı Arap medyasının Türk medyasına girme çalışmalarının ardından son olarak Alman Deutsche Welle’nin öncülüğünde; İngiliz BBC, Fransız France 24 ve Amerikalı VOA (Voice of America), Türkiye için içerik üretecek YouTube kanalı kurdu.

Haçlılar fitne için güç birliği yaptı

Alman meclisinden tam destek

DW de konuya dair bir açıklama yaparken, “Türk hükümeti otoriter bir çizgi izlediği konusunda artık kuşkuya yer bırakmıyor. Deutsche Welle, Avrupa değerlerini Türkiye’de temsil etmek istiyor. Bu nedenle de, kendi yayın platformumuzu oluşturmanın önemi giderek artıyor. DW uluslararası yayın kuruluşlarıyla birlikte ortak bir YouTube kanalının yanı sıra muhtemelen Türkçe yayın yapacak bir televizyon kanalının kurulmasını planlıyor” ifadelerini kullandı. DW’nin Türkiye’yi kapsayan 2018-2021 dönemini kapsayan planlaması, Alman Federal Meclisi tarafından Haziran 2018’de kabul edildi.

Arap görünümlü Siyonist medya!

Diğer taraftan Nisan ayı içerisinde yayınına başlayan Independent Turkish de güçlü kadrosu ve harcanan milyonlarca dolarlık finansmanına rağmen 5 kuruşluk reklam almaması sitenin hangi amaçlarla Türkçe yayın yaptığı sorusunu beraberinde getirdi. Independent Türkçe'nin tüm yayın haklarını Suudi Arabistan Veliaht Prensi M. Bin Selman’a yakınlığıyla bilinen Suudi Arabistan Araştırma ve Pazarlama Grubu (SRMG) bünyesindeki Media Arabia elinde bulunduruyor. Site, Suudi Arabistan’ı açıkça gözeten yayın politikasıyla dikkat çekiyor.

Diğer taraftan FETÖ’nün elindeki ahval sitesi de Türkiye düşmanı bir başka başkent tarafından destekleniyor. Arab Media Grubu tarafından finanse ediliyor. İngilizce, Arapça ve Türkçe yayın yapan sitenin takipçisi olmamasına rağmen aylık yüz binlerce dolar bütçeyle yayın yapıyor olması, BAE’nin Türkiye düşmanı başarısız politikalarının bir yansıması olarak telakki ediliyor.

HABERE YORUM KAT