• Haberler
  • Asayiş
  • Bina elektriği kavgası kanlı bitti: 2 kişi yaralandı

Bina elektriği kavgası kanlı bitti: 2 kişi yaralandı

Aksaray'da 2 komşu arasında bina elektriğini kullanma yüzünden çıkan kavgada 2 kişi yaralandı.

Bina elektriği kavgası kanlı bitti: 2 kişi yaralandı
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Aksaray’da 2 komşu arasında bina elektriğini kullanma yüzünden çıkan kavgada 2 kişi yaralandı. Olay, Ereğli Kapı Mahallesi 1470 sokakta bulunan Şura Yılmaz Apartmanı'nda yaşandı. Edinilen bilgiye göre, apartmanda oturan yaşlı adam, binanın prizinden elektrik kullanarak 3 tekerli elektrikli mopedini şarja bağladı. Buna karşı çıkan diğer komşu durumu itiraz ederken, 2 komşu arasında bina elektriği kullanma meselesi yüzünden tartışma çıktı. 

Bina elektriği kavgası kanlı bitti: 2 kişiyaralandıTartışma kısa sürede kavgaya dönüşünce komşular birbirine girdi. Birbirlerini darbeden komşular yaralanırken, kavga seslerini duyan apartman ve mahalle sakinleri kavgaya müdahale ederek ayırdı. Haber verilmesi üzerine olay yerine polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Yaralı komşular, olay yerine gelen ambulanslarda tedavi edilirken, polis kavga ile ilgili inceleme başlattı.

 

Bakmadan Geçme