İki çocuk annesi evinde ölü bulundu
Ailesiyle birlikte yaşayan 66 yaşındaki Nebahat Ş., evinde ölü bulundu. İçerideki yoğun gaz kokusu üzerine alarma geçen ekipler, iki çocuk annesi kadının karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetmiş olabileceğini değerlendiriyor.
Haberin Özeti
- • Malatya Battalgazi'de 66 yaşındaki iki çocuk annesi Nebahat Ş., ailesiyle yaşadığı evinde ölü bulundu.
- • Olay yerinde yoğun gaz kokusu tespit eden ekipler, kadının karbonmonoksit gazından zehirlenmiş olabileceğini değerlendiriyor.
- • Nebahat Ş.'nin cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için adli tıp kurumuna kaldırılırken, olayla ilgili inceleme sürüyor.
Malatya'nın Battalgazi ilçesinde 66 yaşındaki kadın, evinde ölü bulundu.
Olay, akşam saatlerinde Battalgazi ilçesi Selektör Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre ailesiyle birlikte yaşayan Nebahat Ş.'ye (66) ulaşamayan eşi durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine adrese polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Eve giren ekipler, Nebahat Ş.'nin hayatını kaybettiğini belirledi.
Evde yoğun gaz kokusu tespit eden ekipler ilk incelemelerde yaşlı kadının karbonmonoksit gazından zehirlenmiş olabileceğini değerlendirdi.
İki çocuk annesi Nebahat Ş.'nin cenazesi olay yerinde yapılan incelemelerin ardından kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla adli tıp kurumuna kaldırıldı.
Olayla ilgili inceleme sürüyor.
Bakmadan Geçme