• Haberler
  • Konya
  • Konya'da 19 Mayıs töreninde korkutan an: Bayılan öğrenciye ilk müdahaleyi doktor başkan yaptı

Konya'da 19 Mayıs töreninde korkutan an: Bayılan öğrenciye ilk müdahaleyi doktor başkan yaptı

Konya'nın Hüyük ilçesinde düzenlenen 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı töreninde baygınlık geçiren lise öğrencisine ilk müdahaleyi, tıp doktoru olan Hüyük Belediye Başkanı Sadık Sefer yaptı.

Konya'nın Hüyük ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla düzenlenen törende bayılan öğrenciye ilk müdahaleyi doktor olan Belediye Başkanı Sadık Sefer yaptı.

Hüyük ilçesinde Atatürk Anıtı'na çelenk sunma programı sonrası bir lise öğrencisi bayıldı.

Belediye Başkanı Sefer, öğrencinin ilk müdahalesini yaptıktan sonra İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Maden'in eşliğinde öğrenciyi tören alanında bulunan ambulansa götürdü.

Sağlık kontrolleri yapılan öğrencinin durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Bakmadan Geçme