• Haberler
  • Konya
  • Konya'da ilginç diyalog: Veteriner hekim yolda gördüğü kurdu yanına çağırdı

Konya'da ilginç diyalog: Veteriner hekim yolda gördüğü kurdu yanına çağırdı

Konya'da yayla yolunda karşılaştığı kurdu yanına çağıran veteriner hekim Ali Kaya'nın o anları sosyal medyada büyük ilgi gördü.

Youtube Kanalı
Youtube Kanalı
Abone Ol
Konya'da ilginç diyalog: Veteriner hekim yolda gördüğü kurdu yanına çağırdı

Konya'nın Yalıhüyük ilçesinde yayla yolunda aracıyla giderken gördüğü kurdu yanına çağıran veteriner hekimin konuşması ilgi çekti.

Bozkır’da veteriner hekimlik yapan Ali Kaya, Gölcük Yaylasından Yalıhüyük'e giderken Yirce mevkisinde yol kenarında bir kurt fark etti. Aracını durdurarak kurdu izlemeye başlayan Ali Kaya, kurda seslenerek o anları kayıt altına aldı. Kaya'nın kurdu çağırması sosyal medyada ilgi odağı oldu. Kaya, kurda evcil bir hayvana seslenir gibi "gel oğlum, gel bana, gel koçum" diye seslenerek kurdu yanına çağırırken, kurt bir süre sonra uzaklaştı.

Konya'da ilginç diyalog: Veteriner hekim yolda gördüğü kurdu yanına çağırdı

Bozkır’da veteriner hekim olduğunu belirten Ali Kaya, "Gölcük Yaylasından Mutlu Yaylasına giderken yolda kurtla karşılaştık. ‘Dur oğlum’ dedim, o da döndü baktı, ben de kameraya aldım. İlginç bir an oluştu. Çok güzel bir hayvandı, ancak insanlarımıza tavsiyemiz dağlarda gezerken bu tür vahşi hayvanlara karşı dikkatli olsunlar" dedi.

Konya'da ilginç diyalog: Veteriner hekim yolda gördüğü kurdu yanına çağırdı

Bakmadan Geçme