Konya'nın bir takımı daha profesyonel ligde
Bölgesel Amatör Lig play-off finalinde Şiran Yıldız Spor Kulübü'nü uzatma bölümlerinde bulduğu golle 1-0 mağlup eden Konya temsilcisi 1922 Akşehir Spor Kulübü, profesyonel lig olan Nesine 3. Lig'e yükseldi.
Bölgesel Amatör Lig play-off finallerinde Şiran Yıldız Spor Kulübü'nü golsüz biten normal sürenin ardından uzatma bölümünde 1-0 mağlup eden 1922 Akşehir Spor Kulübü, Nesine 3. Lig'e yükseldi.
Bornova Aziz Kocaoğlu Stadyumu'nda cuma akşamı oynanan müsabakanın ardından düzenlenen törende 1922 Akşehir Spor Kulübü'ne kupasını ve madalyalarını TFF 2. ve 3. Lig Kulüplerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Murat Şahin takdim etti.
Törende TFF Amatör İşler Kurulu Başkanı Selçuk Azeri, Amatör İşler Kurulu Üyeleri Murat Kandazoğlu ve Fatih Gülgönül, TFF Amatör Futbol Direktörü Zafer Şen ile TFF İzmir Bölge Temsilci Vekili Kübra Özkan da yer aldı.
TFF Yönetim Kurulu Üyesi Murat Şahin, 1922 Akşehir Spor Kulübü Başkanı Ahmet Nuri Köksal'ı, teknik heyeti ve oyuncuları tebrik ederek, önümüzdeki sezon mücadele edecekleri Nesine 3. Lig'de başarılar diledi.
Öte yandan ilçe merkezince şampiyon takım için karşılama konvoyu düzenlendi.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay da Akşehir temsilcisini başarısından dolayı tebrik etti.
Altay, mesajında; “1922 Akşehirspor’umuz 3. Lig’de. Akşehir’imize ve Konya’mıza bu güzel sevinci yaşatan takımımızı gönülden tebrik ediyor, Akşehirspor’muza 3. ligde başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Tormet Beyşehir Üzümlüspor BAL'a yükseldi
Konya Amatör Küme 2025-2026 Futbol Sezonu Süper Grup Play-Off müsabakaları sonucunda ligi 2. sırada tamamlayan Tormet Beyşehir Üzümlüspor, 1922 Akşehirspor’un TFF 3. Lig’e yükselmesiyle birlikte tarihinde ilk kez TFF Bölgesel Amatör Lig’de mücadele etme hakkı kazandı.
Bakmadan Geçme