• Haberler
  • Konya
  • Konya'nın Teknoloji Festivali ödül töreniyle sona erdi

Konya'nın Teknoloji Festivali ödül töreniyle sona erdi

Konya'da düzenlenen Teknosel Teknoloji Festivali, gerçekleştirilen ödül töreniyle sona erdi.

Teknosel Teknoloji Festivali,kapsamında düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi.

Ödül törenine yarışmacı öğrencilerin aileleri katıldı. Programda öğrencilerin projeleri yoğun ilgi görürken, derece elde eden gençler sevinç yaşadı.

Konya'nın Teknoloji Festivali ödül töreniyle sona erdi

Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı da törende yaptığı konuşmada festivalin her geçen yıl büyüdüğünü belirterek gençlerin ortaya koyduğu çalışmaların önemine dikkat çekti.

Konya'nın Teknoloji Festivali ödül töreniyle sona erdi

Pekyatırmacı konuşmasında, “Teknosel’in her geçen yıl büyüyerek Anadolu’nun en büyük teknoloji festivallerinden biri haline gelmesinden büyük mutluluk duyuyorum. Burada ödül alan kadar yarışmaya katılan tüm gençlerimizin de kazandığına inanıyorum. Çünkü en büyük başarı, gençlerimizin üretmesi, fikir ortaya koyması ve kendilerini geliştirmesidir. 

Konya'nın Teknoloji Festivali ödül töreniyle sona erdiGençlerimize, ailelerimize, öğretmenlerimize ve idarecilerimize güveniyorum. Türkiye Yüzyılı hedeflerine bu gençlerimizle ulaşacağız. Bayraktar nasıl büyük mücadelelerle bugünlere geldiyse, gençlerimiz de aynı azimle Türkiye’yi daha ileriye taşıyacaktır” ifadelerini kullandı.

Konya'nın Teknoloji Festivali ödül töreniyle sona erdi

Festival, ödül töreni ve aile fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.

Özel Haber

Bakmadan Geçme