Konya'nın yeni tramvay hattı şekilleniyor! İşte etap etap son durum
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı'nın birinci etabında önemli aşama kaydettiklerini açıkladı.
“ÇALIŞMALARIMIZ PLANLI BİR ŞEKİLDE SÜRÜYOR”
Başkan Altay, raylı sistem trafosundan hat içerisine enerji akışını sağlayan DC kablo çekim işlerine devam edildiğini belirterek, “Okyar Caddesi kesişiminde bulunan hemzemin geçitte kazı çalışmalarımız var. Kazı çalışmaları sonrası dolgu ve ray montajları işlemlerine başlayacağız. Sedirler Caddesi kesişimi kavşak bölgesinde ise asfalt çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Trafik yoğunluğu nedeniyle kademeli çalışma programı uyguluyoruz. Bu kapsamda Aslım Caddesi geliş ve gidiş güzergahını iki şerit olarak trafiğe açtık. Kalan bölgelerde de kazı ve dolgu işlemlerine başladık. Çalışmalarımız planlı bir şekilde sürüyor” diye konuştu.
Bakmadan Geçme