Konya protokolünden Petek Plastik Tesisine ziyaret
Konya Valisi İbrahim Akın, Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay ve Sanayi Odası Başkanı Mustafa Büyükeğen, şehrin önde gelen üretim gücü Petek Plastik A.Ş.'yi ziyaret etti. Ziyarette fabrikanın üretim sahası, teknolojik altyapısı ve kalite süreçleri yerinde incelendi.
Konya’nın üretim, istihdam ve ihracat potansiyelini artırmaya yönelik sanayi hamleleri, kent protokolünün yoğun desteğiyle devam ediyor.
Konya Valisi İbrahim Akın, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay ve Konya Sanayi Odası (KSO) Başkanı Mustafa Büyükeğen’den oluşan heyet, şehrin önemli sanayi kuruluşlarından Petek Plastik A.Ş.’nin üretim tesislerine ortak bir ziyaret gerçekleştirdi.
Teknolojik altyapı ve kalite süreçleri yerinde incelendi
Ziyaret kapsamında fabrika yönetiminden üretim faaliyetleri, yeni yatırımlar ve pazar payı hakkında detaylı brifing alan protokol üyeleri, ardından üretim sahalarını gezdi.
Fabrikanın teknolojik altyapısı, yenilikçi üretim süreçleri ve uluslararası kalite standartlarındaki operasyonları yerinde müşahede edildi.
Başkan Altay’dan Üreticilere Teşekkür
Ziyaret sonrasında sosyal medya hesabı üzerinden bir paylaşım yapan Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, kentin sanayi gücüne vurgu yaptı.
Başkan Altay, "Konya’mızın sanayi gücünü büyüten, istihdama ve üretime değer katan tüm işletmelerimize teşekkür ediyor; bereketli çalışmalar diliyorum" ifadelerini kullandı.
Petek Plastik'ten Protokole Teşekkür Paylaşımı
Gerçekleşen üst düzey ziyarete ilişkin Petek Plastik A.Ş. yönetiminden de yazılı bir açıklama yapıldı. Ziyaretten duyulan memnuniyetin dile getirildiği açıklamada, "Nazik ziyaretleri ve değerli paylaşımları için Sayın Valimize, Sayın Büyükşehir Belediye Başkanımıza ve Sayın Sanayi Odası Başkanımıza teşekkür ediyoruz" denilerek iş dünyası ile yerel yönetimler arasındaki güçlü koordinasyonun önemine dikkat çekildi.
Bakmadan Geçme


