Konyaspor'a kötü haber yolda

Türkiye Kupası'nı Trabzonspor'a kaybeden Konyaspor'a bir kötü haber de Disiplin Kurulu'dan gelmesi bekleniyor. Olası sevk maddeleri çıkartıldı. İşte detaylar…

Ziraat Türkiye Kupası’nı Trabzonspor’a kaybeden Konyaspor’a bir kötü haber de PFDK’dan gelecek. Anadolu Kartalı’nda;  Adil Demirbağ, Berkan Kutlu, Diogo Gonçalves, Deniz Türüç, Marko Jevtovic ve Uğurcan Yazğılı olmak üzere 6 futbolcu sarı kart gördü. “Sportmenlik dışı” maddesi nedeniyle yeşil beyazlılar sevk edilecek. Teknik Direktör İlhan Palut maç sonu, Yardımcı Antrenör Osman Demir de maç içerisinde kırmızı kart gördü. Palut gördüğü kırmızı kart nedeniyle basın toplantısında yer alamadı.

Konyaspor'a bir kötü haber daha

AYNI MADDELER TRABZONSPOR’DA DA VAR

Diğer yandan karşılaşmanın başı ile ortalarına doğru sahaya atılan meşalelerden dolayı “saha olayları” ve 90 dakika içerisindeki söylemler nedeniyle “çirkin- kötü tezahürat” maddeleri de Konyaspor’un cezasının arttırması bekleniyor. Kupayı kazanan Trabzonspor’un da Konyaspor’un muhtemel sevk maddelerinin aynısı ile Disiplin Kurulu’na sevki bekleniyor. Gözler PFDK’ya çevrildi.

 

Özel Haber

Bakmadan Geçme