Konyaspor Başkanı Atiker, bayram mesajını paylaştı
Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, Kurban Bayramı nedeniyle mesaj paylaştı.
Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, Kurban Bayramı nedeniyle mesaj paylaştı.
"Paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularının en güzel şekilde yaşandığı mübarek Kurban Bayramı'na bir kez daha ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
Bu vesileyle başta taraftarlarımız olmak üzere teknik ekibimize, futbolcularımıza ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve esenlik dolu bir bayram diliyorum.
Kurban Bayramımız mübarek olsun"
Bakmadan Geçme