Konyaspor'da Adil Demirbağ helallik istedi
Konyaspor'da Kaptan Adil Demirbağ, Trabzonspor ile oynanan kupa maçı sonrası ilk kez açıklama yaptı.
Konyaspor'da Kaptan Adil Demirbağ, Trabzonspor ile oynanan kupa maçı sonrası ilk kez açıklama yaptı. Sosyal medyadan paylaşım yapan Adil, kendilerine inanan camiaya teşekkür etti. Adil Demirbağ, “Sezonu kupa ile bitirebilirdik. Nasip değilmiş. Bizlere her zaman güvenen ve sahip çıkan camiamıza sonsuz teşekkür ediyorum. Hakkınızı helal edin. İnşallah güzel günler çok yakın” diye konuştu.
"HAKKINIZI HELAL EDİN"
90 dakika sahada kalan Adil Demibağ, 3 kez girdiği ikili mücadele ve 2 kez girdiği hava topu mücadelelerinden başarıyla ayrıldı. 5 kez top uzaklaştıran Kaptan, 7.2 reyting ile sahadan ayrıldı.
