Konyaspor'da Başkan Atiker camiaya seslendi

22 Mayıs'ta Ziraat Türkiye Kupası final maçına çıkacak Konyaspor'da Başkan Atiker camiaya seslendi.

22 Mayıs'ta Ziraat Türkiye Kupası final maçına çıkacak Konyaspor'da Başkan Atiker camiaya seslendi. Birliktelik vurgusunun yapıldığı bildiride şu ifadeler kullanıldı, " Şimdi omuza omuza durma, tek yürek olma zamanı. Şehrimizin gücünü, inancını ve mücadele ruhunu tribünlerde hep birlikte göstereceğiz. Birlikte inanacağız, birlikte savaşacağız, birlikte başaracağız. Haydi Konya. Şimdi birlik zamanı”

Konyaspor'da Başkan Atiker camiaya seslendi

"ÇİFTE BAYRAM YAŞAMAK İSTİYORUZ"

Başkan Atiker daha önce de çifte bayram yapmak istediklerinin altını çizerek taraftarları Antalya'ya davet etmişti. Final için geri sayım başladı. 

Özel Haber

Bakmadan Geçme