Konyaspor'da Başkan Atiker final sonrası camiaya seslendi

Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, Türkiye Kupası finali sonrası açıklamalar yaptı.

Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, Türkiye Kupası finali sonrası açıklamalar yaptı. Başkan Atiker, derin üzüntü yaşadıklarını ama yeşil beyazlılara olan inancın eksilmeyeceğini belirtti.

Konyaspor'da Başkan Atiker final sonrası camiaya seslendi

"TARAFTAR KUPAYI HAK EDİYORDU"

Ömer Atiker, “Trabzonspor karşısında istediğimiz sonuca ulaşamamanin derin üzüntüsünü yaşıyoruz. Bu şehir, bu arma ve bu büyük taraftar kupayı fazlasıyla hak ediyordu. Bugün üzgünüz ama Konyaspor'un inancı, birlikteliği ve sevgisi hiçbir zaman eksilmeyecektir” ifadesini kullandı. Süper Lig'i 40 puanla 9. sırada kapatan Anadolu Kartalı, Türkiye Kupası'nı finalde kaybetti ve Süper Kupa'da final four oynamaya hak kazanarak 2025-2026 sezonunu kapattı. 

Özel Haber

Bakmadan Geçme