Konyaspor'da Deniz Türüç sezonu böyle değerlendirdi
Konyaspor'un kanat oyuncusu Deniz Türüç sezonu değerlendirdi.
Konyaspor'un kanat oyuncusu Deniz Türüç sezonu değerlendirdi. Taraftarların desteğinden dolayı teşekkür eden ikinci kaptan, bir şehrin umudunu sahaya yansıttıklarının altını çizdi.
"SONSUZ GURUR HİSSEDİYORUZ"
Deniz Türüç, “Kocaman bir sezonu geride bıraktık... Son haftalarda hayalini kurduğumuz o kupayı şehrimize getirememiş olmanın burukluğunu hálá kalbimizde taşısak da geriye dönüp baktığımda hissettiğim şey hüzünden çok daha fazlası: Sonsuz bir gurur. Sezon başında kimsenin şans tanımadığı bu Anadolu çınarını, birbirimize inanarak, her maçta kanımızın son damlasına kadar savaşarak buralara getirdik. Biz sadece futbol oynamadık; bir şehrin umudunu, inancını ve o tertemiz sevgisini sahaya yansıttık. Bu yolculukta bizi iç sahada, deplasmanda, yağmurda, çamurda asla yalnız bırakmayan, formamızdaki her damla terin değerini bilen muhteşem taraftarımıza, teknik ekibimize ve tüm kulüp çalışanlarına canıgönülden teşekkür ederim” diye konuştu.
Bakmadan Geçme
