Konyaspor'da Nagalo belirsizliği
Konyaspor'da apandisit ameliyatı olan Adama Nagalo'nun durumu ile ilgili Teknik Direktör İlhan Palut açıklamalar yaptı.
Nagalo'da net tarih yok. Konyaspor'un başarılı stoperi Adamo Nagalo, Fenerbahçe ile oynanan maç öncesinde apandisit ameliyatı oldu ve tedavisine başlandı. Oyuncunun 22 Mayıs'ta oynanacak kupa maçında sahada olup-olmayacağı konusu belirsizliğini korurken, Teknik Direktör İlhan Palut gelen soru üzerine cevap verdi.
"UMUDUMUZ VAR"
İlhan Palut, Adama Nagola hakkında şunları söyledi, " Nagalo apandisit ameliyatı oldu, 1 hafta- 10 gün içerisinde takımla antrenmanlara başlayabileceği söylendi. Doktorlardan aldığım bilgi bu yönde. Kupada oynayabileceğine dair umudumuz var. Durumuna bakacağız”
