Konyaspor'un bileti İstanbul'a gitti
Türkiye Kupası'nın sahibi belli olmasıyla birlikte Avrupa takvimi belli oldu. Konyaspor'un bileti İstanbul'a gitti. İşte detaylar...
Ziraat Türkiye Kupası'nda Konyaspor'un finalde kaybetmesi sonrasında Avrupa bileti şansı ortadan kayboldu. İlhan Palut'un ekibi yoluna 2027 ocak ayında oynanması beklenen Süper Kupa ile devam edecek. Dün gece alınan sonuç ise 3 takımı olumlu etkiledi.
KUPA 3 TAKIMA YARADI
Kupanın sahibi Trabzonspor Avrupa Ligi'nde ön eleme oynamadan direkt play off maçlarına çıkacak. Karadeniz temsilcisi sezonu daha geç açabilecek ve gruplara bir adım daha yaklaşacak. Konyaspor'un kaybetmesi sonrasında Konferans Ligi maçlarına çıkmak durumunda kalmayan Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi'nde ön eleme karşılaşmalarında boy gösterecek. Yeşil beyazlıların kaybettiği Avrupa bileti ise Başakşehir'e gitti. İstanbul ekibi 2026-2027 yılında Konferans Ligi'nde ülkemizi temsil edecek.
SÜPER KUPA'DA EŞLEŞMELER BELLİ OLDU
Konyaspor'un gelecek sezon oynayacağı dörtlü turnuvanın detayları da belli oldu. Süper Lig şampiyonu Galatasaray, lig ikincisi Fenerbahçe ve Türkiye Kupası Şampiyonu ile birlikte Konyaspor, Süper Kupa turnuvasında bulunacak. Eşleşmeler de belli oldu. Buna göre Galatasaray ile Konyaspor, Fenerbahçe ile Trabzonspor final bileti için sahaya çıkacak.
Bakmadan Geçme

