Konyaspor yönetiminden Bakan Mustafa Çiftçi'ye önemli ziyaret
Konyaspor Başkanı Ömer Atiker ve kurmaylar İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'yi makamında ziyaret etti. Görüşmede önemli konular görüşülürken Atiker teşekkür mesajı paylaştı.
Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'yi makamında ziyaret etti. Kulübün çalışmaları hakkında detaylı bilgi verilen görüşmede, Konyaspor’un güncel durumu ve yeşil beyazlıların gelecek projeleri üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
TEŞEKKÜR MESAJI PAYLAŞILDI
Başkan Atiker görüşme sonrası yaptığı açıklamada, "Konyaspor camiası olarak, Sayın Bakanımızın desteğini yanımızda hissetmek, hepimize güç veriyor. Sayın Bakanımıza, bizlere gösterdiği nazik ev sahipliğinden dolayı kulübümüz ve taraftarımız adına şükranlarımızı sunuyorum. Birlik ve beraberlik içinde nice başarılara ulaşacağımıza yürekten inanıyorum." dedi.
Görüşmede 2.Başkan Ali Kaya, Başkan Vekillerimizden Mahmut Karabulut, Lütfi Can Başaran, Süleyman Oğuz ve Targun Polat hazır bulundu.
Bakmadan Geçme