Konyasporlu Svendsen taraftarlara mesaj
Konyaspor'da Çağdaş Atan döneminde transfer edilen Sander Svendsen'den sezon sonu paylaşımı geldi.
Konyaspor'da Çağdaş Atan döneminde transfer edilen Sander Svendsen'den sezon sonu paylaşımı geldi. Teknik Direktör değişikliği sonrasında İlhan Palut'un çok fazla süre vermediği Norveçli oyuncu, taraftarlara teşekkür etti.
1 GOL KAYDETTİ
Sander, “ Bu sezonun son bölümünde gösterdiğiniz sıcak karşılama, desteğiniz ve yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim” ifadelerini kullandı. 28 yaşındaki futbolcu yeşil beyazlı forma ile 16 maçta toplam 583 dakika sahada kaldı. Svendsen 1 gol katkısı verebildi. Kanat oyuncusu oynadığı ilk resmi maç olan Bodrum FK karşısında skor bulmuştu. 2027 yılında sözleşmesi bitecek oyuncu için yabancı kuralı doğrultunda gelecek tekliflerin değerlendirilmesi bekleniyor.
Bakmadan Geçme
