Meyve yüklü tır viyadükten aşağı uçtu! 2 ölü

Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nda otomobile çarptıktan sonra viyadükten aşağı uçan meyve yüklü tır katliama neden oldu. Feci kazada 2 kişi olay yerinde hayatını kaybederken, 4 kişi de yaralanarak hastaneye kaldırıldı.

Gaziantep'te tırın viyadükten düşmesi sonucu 2 kişi öldü, 4 kişi yaralandı.

İ.G. idaresindeki meyve yüklü tır, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nun Başpınar Viyadüğü mevkisinde, aynı istikamette ilerleyen A.Ç. yönetimindeki otomobile çarpıp viyadükten düştü.

Kazada tırda bulunan A.B. ile M.G. olay yerinde hayatını kaybetti.

Yaralanan tır sürücüsü İ.G, aynı araçtaki G.B., otomobil sürücüsü A.Ç. ile otomobilde bulunan R.D., sağlık ekiplerince Nurdağı Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Bakmadan Geçme