Mustafa Kalaycı'dan Konyaspor'a tam destek

MHP Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Kalaycı, Ziraat Türkiye Kupası Finali'nde mücadele edecek Konyaspor'a başarılar dileyerek, 'İnşallah o kupa Konya'ya gelecek!' dedi.

MHP Genel Başkan Yardımcısı ve Konya Milletvekili Mustafa Kalaycı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Cuma günü Ziraat Türkiye Kupası Finali'nde mücadele edecek olan Konyaspor'a başarılar diledi. Konyaspor'un mücadelesi ve karakteriyle her zaman örnek olduğunu söyleyen Kalaycı, "Anadolu'nun bağrından çıkan, mücadelesiyle ve karakteriyle her zaman örnek olan Konyaspor'umuzun böylesine büyük bir finalde yer alması; sadece bir sportif başarı değil, aynı zamanda Konya'mızın birlik, inanç ve azminin en güçlü göstergelerinden biridir. Şehrimiz bugün tek yürek, tek nefes olmuş durumda. Türk futbolunun en önemli organizasyonlarından biri olan bu finalin; dostluk, kardeşlik, centilmenlik ve fair-play ruhu içerisinde geçmesini temenni ediyor, sahada emeğin, alın terinin ve hak edenin kazanacağı unutulmaz bir mücadele olacağına inanıyorum." ifadesini kullandı.

O KUPA KONYA'YA GELECEK

“O kupa Konya'ya gelecek” diyen Kalaycı, "Yeşil-beyaz sevdamızın en büyük gücü olan cefakâr taraftarlarımızın coşkusu ve desteğiyle, Antalya'da Konyaspor'umuza yakışır muhteşem bir final atmosferi yaşanacağına yürekten inanıyorum. Tribünde, sahada ve ekran başında dualarıyla takımımızın yanında olacak tüm hemşerilerimizin heyecanını paylaşıyorum. Bu vesileyle futbolcularımıza, teknik heyetimize ve kulübümüzün emek veren tüm mensuplarına gönülden başarılar diliyor; kupanın Konya'ya gelmesini, şehrimizin sokaklarının büyük bir gurur ve sevinçle yeşil-beyaza bürünmesini temenni ediyorum. İnşallah o kupa Konya'ya gelecek" şeklinde konuştu.

Bakmadan Geçme