Sehic'ten mutlu eden Konyaspor sözleri
Konyaspor formasını 3 yıl giyerek yeşil beyazlı taraftarların gönlünde iz bırakan İbrahim Sehic'ten mesaj var.
Konyaspor formasını 3 yıl giyerek yeşil beyazlı taraftarların gönlünde iz bırakan İbrahim Sehic'ten mesaj var. Bosna Hersekli eldiven, takımı Çorum FK'nın Bodrum'u geçmesinin ardından 24 Mayıs'ta Konya'da Süper Lig'e çıkmak için final maçı oynayacak.
"EN SEVDİĞİM STADYUMDA OYNUYORUM"
Tecrübeli kaleci sosyal medyadan yaptığı paylaşımda Konya şehri ve stadyumla ilgili güzel sözler söyledi. Sehic, “Final maçını sevgili şehrim Konya'da ve en sevdiğim stadyumda oynuyorum” ifadesini kullandı. Sehic'in mesajının ardından yeşil beyazlı taraftarlar Kaptan'a övgü dolu sözler söyledi. Esenler Erokspor ve Çorum FK, 24 Mayıs Pazar günü 19.00'da Konyaspor Stadyumu'nda kozlarını paylaşacak.
Bakmadan Geçme
